• workshop-bioderma

    Workshop Bioderma

     

     

    workshop-bioderma

    Si uite asa am fost acceptata la seminarul Bioderma sustinut de doamna Ana-Maria Tatucu (vezi poza de mai sus).  Cand am ajuns acolo la hotel Rin Central(la 10 minute de Piata Unirii) am facut imediat o poza cand am intrat in sala de conferinte. Pur si simplu japonezul din mine nu are stare.

    Ne-am prezentat fiecare si doamna din spatele Beauty Barometer  ne-a povestit pe scurt ce o sa se intample din punct de vedere blogaristic in cadrul intalnirii noastre: ce este un blog, metode de promovare in online si online, invitat surpriza pro-blogger. Ana-Maria ne-a vorbit despre experienta sa profesionala, despre primele bloguri initiate si cum a ajuns sa buna baza unui blog de beauty, si cum a invatat sa faca blogging  ca un auto-didact caci cursuri de blogging si social media nu existau la  momentul dat.

    La punctul de discutie promovare s-a mentionat cat este de importanta activiatatea in offline a bloggerilor. Te promovezi pe social media, dar si in lume trebuie sa o faci corect. Asa ne-a dat la fiecare un kit de prezentare pentru blogul dumneaiai Beauty Baramoter: o carte de vizita si o carte postala.

    workshop bioderma 1

     

    Ideea unui material extra-cartii postale i-a venit in timpul unor evenimente si discutii cu oameni din departamentele de PR. Nu multe incap pe o carticica de vizita, asa ca o anexa e binevetita, din moment ce la evenimente de impart sute de carti de vizita. Cum altfel sa te tina minte cineva?

    Am discutat despre seriozitata, despre cum sa redactezi un articol, cat este de importanta nota personala, si sa nu sufocam blogul cu advertoriale de dragul produselor primite gratuit 🙂

    Ca invitat special a venit un pro-blogger Tavia de la Chicprofile.com; recunosc ca pana atunci nu auzisem de ea, si nici nu citisem blogul. Chic Profile e un blog de beauty ce are ca target principal piata internationala, fiind in limba engleza, prezentand lansari de produse si review-uri la colectii de prin afara. Si face bani din asta. Bun asa zic eu 🙂

    La final in jurul orei 17:00 am facut o poza de grup, si sponsorul Bioderna ne-a lasat si un cadou: un gift bag  cu apa Micelara Sensibio H20 (produs pe care l-a mai folosit–merita) si crema de fata Hydrabio Legere Bioderma.

    giftbag-workshop bioderma

    Pe scurt cu ce-am plecat in minte:

    -trebuie sa scriu mai des: de preferat un post pe zi;

    -sa fiu atenta ce scriu;

    -e importanta colaborarea sanatoasa cu departamentele de PR si site-urile de specialitate pentru preluarea unor informatii corecte;

    -sa nu sufoc blogul cu advertoriale si campanii platite;

    -sa ofer continut original;

    -sa tin cont de tipsurile aruncate prin online referitoare la noul algoristm google: poze nu prea mari ca sa se incarce bine pagina, articole scurte: 300-350 de cuvinte si dese. Google vrea 10 articole pe zi de la mine 🙂

    -sa zambesti in online, dar mai ales in offline.

     

Leave a comment

If you want to share your opinion, leave a comment.

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>