• 119212233_1376312889240843_1890986208029501181_o

    Zilele Europene ale Patrimoniului

    Cronicari Digitali lanseaza pe Instagram competitia Heritage Instawalk ”Zilele Europene ale Patrimoniului”.

    119212233_1376312889240843_1890986208029501181_o

    Aseaza Romania pe harta europeana printr-un concurs creativ de fotografie.
    Patrimoniul cultural este parte din esența culturii și identității naționale, o resursă de bază care ne ajută să înțelegem cine suntem cu adevărat. Acesta nu este întâlnit doar în arhitectură, peisaje naturale, literatură sau artă, ci și în meșteșugurile și deprinderile moștenite de la străbunici, martori ai diferitelor culturi care au influențat România și istoria ei.

    În fiecare an, în luna septembrie, milioane de cetăţeni europeni sunt invitaţi să viziteze obiective de patrimoniu și să participe la evenimente prin care cunosc patrimoniul cultural de pe întregul continent, cu ocazia Zilelor Europene ale Patrimoniului (ZEP), organizate la iniţiativa comună a Consiliului Europei şi a Uniunii Europene.
    Prin tot ceea ce aflăm și dăm mai departe, cu toții redescoperim valorile și devenim parte vie din cultura care ne dă unicitate.

    Tu, cel care știi să spui vizual cele mai interesante povești descoperite de tine!
    Tu, care ai ales să vorbești lumii pe Instagram despre patrimoniu pentru că îi înțelegi frumusețea și importanța!
    Tu poți să devii acum oglinda patrimoniului cultural al României în fața Europei!

    Cum participi:
    În perioada 14-26 septembrie înscrie-te la acțiunea pe Instagram dedicată Zilelor Europene ale Patrimoniului și postează între 24-27 septembrie fotografii ale obiectivelor care te inspiră, folosind tagurile și haștagurile concursului.
    Fii parte din @cronicaridigitali!

    Premii:
    Cronicari Digitali: 1 premiu în valoare de 1.000 de lei, pentru participantul care surprinde în mod creativ obiective de patrimoniu cultural, care fac România unică pe harta Europei
    Raiffeisen Bank: 1 voucher eMAG în valoare de 500 lei, pentru postările ce conțin o fotografie a unui obiectiv de patrimoniu așa cum trebuie, restaurat sau în bună stare de funcționare
    Telekom Romania: 1 voucher F64 în valoare de 500 lei, pentru cea mai spectaculoasă imagine cu un obiectiv de patrimoniu fotografiat de sus (de la înălțime: dintr-un turn, dintr-o clădire înaltă, de pe trepte, terase etc.)
    Kaufland Romania: 42 de vouchere pentru cumpărături în valoare de 200 de lei fiecare, oferite celor mai frumoase 42 de postari despre un obiectiv de patrimoniu local, câte una selectată din fiecare județ participant plus București.

    pasi pentru participare:
    -14-26 septembrie: înregistrarea inițială în competiție. În această etapă toate persoanele care doresc să participe în competiție vor completa acest formular scurt: https://bit.ly/2DRk99B
    Important: pentru a te înscrie și pentru a participa trebuie să ai cont public de Instagram. Dacă ai trecut de etapa de înregistrare, în baza adresei de email furnizate, vei primi un email de confirmare de la noi (în max. 24 de ore).
    – 24-27 septembrie: participarea propriu-zisă în cadrul competiției (perioada în care persoanele care au primit mesajul de confirmare, pot publica materialele pe Instagram – conform detaliilor și Regulamentului)
    – 2 octombrie: anunțarea câștigătorilor
    Atât postările, cât și Instastory-urile trebuie să conțină obligatoriu tagurile și haștagurile concursului. CONFORM REGULAMENTULUI GENERAL AL COMPETITIEI FOTO CRONICARI DIGITALI 2020, te poți înscrie pentru un singur premiu (caz în care folosești tagurile și haștagurile respective) sau pentru toate cele 4 premii (caz în care trebuie să folosești cele 4 taguri și 4 haștaguri oficiale- https://bit.ly/2Fi42C9

    Taguri de utilizat în postări și Instastories: @cronicaridigitali @telekomromania @kauflandromania @raiffeisenbankro
    Haștaguri de utilizat în postări și Instastories: #cronicaridigitali #experienteimpreuna #ImplicareaFaceDiferenta #bankingasacumtrebuie
    Nu uita să dai follow conturilor @cronicaridigitali @telekomromania @kauflandromania @raiffeisenbankro

    Parteneri principali: Raiffeisen Bank Romania & Kaufland România
    Partener de conectivitate: Telekom Romania
    Proiect derulat alături de Institutul Național al Patrimoniului

Leave a comment

If you want to share your opinion, leave a comment.

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>