Pentru un nou an plin de intelepciune, cartile raman cel mai solid loc de regasire a ideilor. Anul creativitatii trebuie conturat cu pagini scrise pe masura.
Ce avem de citit in 2017:
*The Happiness Project, un best-seller despre fericire, sub condeiul bloggeritei Gretchen Rubin, care a ajuns celebra datorita site-ului ei The Happiness Project, www.happiness-project.com.
*Introducere in psihanaliza de Sigmund Freud- sa intelegem mintea umana prin viziunea si termenii controversatului psiholog, care a pus bazele unei stiinte care a schimbat lumea.
*Interpretarea viselor de Sigmund Freud, o abordare stiintifica a noptilor.
*The Systems Model of Creativity de Mihaly Csikszentmihalyi. Dupa ce am citit cartea Flow, am decis ca M.Csikszentmihalyi poate fi numit cel mai inovativ psiholog al secolului XXI; cartea despre creativitate a fost publicata in SUA in 2015, si manutele mele de abia asteapta sa o rasfoiasca.
*Comunicare non-verbala Liespotting: carte de Pamela Mayer. Cum citim gandurile oamenilor pe fata acestora: mimica si gesturi care tradeaza adevaratele intentii.
* Siddhartha de Hermann Hesse aduce intelepciunea Orientului intr-o Europa zbuciumata de modern,consumerism si iluzia satisfactiei.
*Fahrenheit 451 de Ray Bradbury -fictiunea ce ar putea deveni realitate. Intr-o lume nebuna, cartile ar putea sa dispara, iar un singur om poate schimba soarta unei lumi sortita sa-si piarda constiinta.
*The Definitive Book Of Body Language de Allan si Barbara Pease. Un best-seller international despre comunicarea non-verbala, un manual ce ne poate ajuta sa intelegem mai bine intentiile celorlalti.
*The Book of Time: The Secrets of Time, How it Works de Adam John Hart-Davis. Ce e timpul, si unde se duce cand se duce, si de ce nu-l putem lua inapoi. Un ghid filozofic de time management.
*Why We Buy: The Science of Shopping, studiul psihologului Paco Underhill ce a facut inconjurul lumii, mai exact in tarile dezvoltate unde oamenii cumpara mai mult decat au nevoie, si nu pare nimeni sa se supere din cauza asta. Oare cumparam pentru ca vrem noi, sau vor altii in locul nostru?
*Call of the mall a fost scrisa de Paco Underhill pentru a continua studiul sau ce indentifica natura psihologica a comertului si implicat a motorului de consum actual.
*Ogilvy on Advertising de David Mackenzie Ogilvy, numit si parintele publicitatii.
Voi ce ati vrea sa cititi in 2017?
Leave a comment