CANAPEAUA ROZ este o campanie de informare desfășurată într-un spațiu public cu vizibilitate – în acest an, ParkLake Shopping Center – ce include discuții cu specialiști, transmise live în social media, articole despre prevenire, diseminare de flyere cu informații despre cancerul de sân și imagini reprezentative, totul în jurul canapelei ROZ, culoarea-simbol pentru cancerul mamar.
Evenimentul CANAPEAUA ROZ – „Ce știm și ce nu știm despre cancerul de sân”, aflat la a II-a ediție, se concentrează în acest an pe mesajul „el nu alege. TU, DA!” – Cancerul de sân nu te definește, ci forța și curajul tău o fac – fă-ți screeningul la timp și rămâi puternică! Scopul este o discuție deschisă despre prevenirea, diagnosticarea și lupta împotriva cancerului mamar.
Evenimentul este organizat în perioada 27-29 septembrie, în incinta ParkLake Shopping Center, și reprezintă o inițiativă a trei organizații non-profit din România. Reprezentanți și invitați ai Asociației R.O.Z. (Răbdare, Optimism și Zâmbet), ai Asociației „Sănătate pentru Comunitate” și ai Asociației „Împreună pentru Viață” vorbesc, pe canapeaua roz, despre importanța depistării precoce și tratării adecvate a acestui tip de cancer. Spațiul dedicat se va transforma într-un spațiu ROZ deschis pentru pacienți, medici, jurnaliști sau oameni care nu s-au confruntat niciodată cu un diagnostic oncologic.
Leave a comment