Lantul de supermarketuri Mega Image din Bucuresti ofera consumatorilor experiente VR direct in magazin.Concret, consumatorii pot vedea cu ajutorul realitatii virtuale, chiar la raft, intregul proces de productie a iaurturilor Danone, incepand de la preluarea laptelui de la ferma, pana la momentul in care iaurturile ies din fabrica si sunt transportate catre magazine.Daca nu ajungi in Mega Image, filmul poate fi vizionat si online, pe www.drumuliaurtului.ro, in varianta 360°.
Tehnica de filmare imersivă 3D folosită în realizarea filmului de campanie le permite consumatorilor să experimenteze virtual vizita la o fermă parteneră din sudul României, să vadă cum este muls laptele și apoi cum este preluat de o cisternă Danone, care îl aduce în mai puțin de 24 de ore la fabrica Danone din București, pentru a fi transformat în iaurt. Toată experiența are loc în 60 de magazine. Lista completă și programul acestora pot fi descoperite pe www.drumuliaurtului.ro.
Pentru ca un concurs face totul mai incitant, consumatorii de iaurt pot castiga vizite, alaturi de cei dragi, la o ferma pentru a vedea si live de unde si cum se colecteaza laptele pentru iaurtur si multe alte premii.
Promotia se desfasoara in perioada 21 mai – 25 iunie, in toate magazinele Mega Image din Romania. Pentru
inscrierea in concurs, consumatorii trebuie sa achizitioneze un produs Danone din orice magazin Mega Image
si sa inscrie bonul fiscal pe www.drumuliaurtului.ro. Premiile campaniei constau in 45 de experiente de o zi la o
ferma partenera Danone din sudul tarii, pentru fiecare dintre castigatori si alți trei insatitoru la alegere, si 100 de
premii in produse Danone.
Leave a comment