Ce ne facem, dom’le, cu influencerii astia? asa suna proaspat scoasa din cuptorul literaturii, titlul cartii blogerului roman Christian China-Birta, aka Chinezu.
Publicata la editura Hyperliteratura si gata de consum de anul acesta, cartea este prima publicatie de social media branding si influencers marketing, scrisa de un creator de continut online din Romania.
Poate cel mai bun din mediul digital romanesc, Chinezu este cu siguranta cel mai prolific om de social media si online marketing din Romania avand o experienta de 15 ani in mediul digital si multa alti ani de experienta in presa. A devenit cel mai cunoscut prin crearea platformei blogalinitiative-prima platforma de legatura dintre branduri si bloguri, scopul fiind cresterea notarietatii brandurilor prin intermediul campaniilor derulate pe bloguri, demonstrandu-le oamenilor din spatele brandurilor cum le poate aduce social media beneficii. Urmatoarea etapa a fost crearea agentiei Kooperative 2.0. un next level al campaniilor cu influenceri.
Ce ne facem, dom’le, cu influencerii astia este un manual de social media, o introducere in mediul digital romanesc, o lectura pentru oricine, oricand, indiferent de moment, caci fie esti antreprenor, specialist freelancer, brand manager, specialist de marketing, lucrator in presa, comert electronic sau pur si simplu consumator de social media, nu poti lasa internetul departe de tine. O carte cu intrebari si raspunsuri de la cel care a coordonat sute de campanii cu blogeri si influenceri din social media.
Daca vrei sa intelegi cum poate digitalul, implicit blogerii si influencerii, sa iti promoveze brandul si afacerea in media online, cartea contine pasii de parcurs atunci cand vrei sa implementezi o companie cu influenceri, incepand cu întrebarea fundamentala daca merita investitia in campanie, cum alegi influencerii potriviti brandului tau, si cum analizezi rezultatele campaniei.
Related
Leave a comment