Site-ul Romania Libera are haine digitale noi. Ca asa e traditia, ca in vreme de primavara, sa fie aruncat ce e vechi, sis toata lumea sa se imbrace in straie noi si stralucitoare.
Romania Libera s-a schimbat fatata abordand o grafica simpla, usor de folosit, asemanatoare blogurilor. Eu consider grafica prea tehnica si prea prietenoasa. In mod teeoretic asteptam de la un ziar serios la un site mai cuminte, mai fara reclame care sa umbreasca continutul. Inteleg importanta banerelor, pentru ca susutin financiar un site, asa cum reclamele si publicitatea sustin financiar ziarele si televiziunile.
Si continuand nunta critica, ma intreb unde e social media in treaba asta? Bun asa avemun site nou, avem continut de calitate, avem informatii actuale, da unde sunt oamenii? Unde e interactiunea. Sa iasa in fata echipa, cu bune cu rele. Comenturile la articole nu mai sunt de ajuns. Viralitatea cere interactiune.
Romania Libera trebuie sa se diferentieze. Sunt numeroase site-uri de stiri pe la noi, si tot apar ca niste ciuperci de padure dupa ploaie. Ca sa ajunga in top, echipa Romania Libera trebuie sa tinteasca bine audienta, prin interectiune. Butonul de sigh in e cam cu dus si intrs. Decand cu facebok loghin oameniior le este cam lene sa isi mai faca cont pe site, si mai uita si parola. Butonul de abonare la newsletter e de ajuns. Mai trebuie legatura cu facebok si twiter. Dar de ce nu si un canal pe youtube: sa vada aumea ca cei din spatele redactiei Romnaia Libera ca sunt oameni reali, si nu roboti dactilografi; ca au si ai dorintele si aspiratiile lor; cine stie poate isi iau si o pisica, isi fac un canal de youtube pentru ziar, si garantat o sa vina traficul, ca nimeni nu poate rezista tentatiei de a privi o pisica dulce si pufoasa.
Daca tot suntem in ton cu vremurile, sa fim pana la capat.
Leave a comment