Gastronomia românească are nevoie nu doar de rețete. Are nevoie de o poveste – emoțională, memorabilă și pragmatică – de care oamenii să se îndrăgostească fie că sunt din București, Istanbul, Paris sau Praga.

Marți, 25 martie, ora 19:00, în Restaurantul La Mama – Clubul Țăranului Român, seria de conferințe-dezbateri “Gastronomia – cu bune, cu rele” continuă cu o ediție dedicată Brandului de țară în care componenți ai “Naționalei de advertising” vin cu un Caiet de sarcini și cu propuneri concrete.
Speakerii invitați:
– Ioana Dogaru – Consultant independent în marketing și comunicare
– Maria Vatamanu – Senior Strategist McCann Worldgroup România
– Raluca Cioran (Blană) – Group Account Director, Mercury360
– Răzvan Acsente – CMO, Tazz
Această ediție va fi moderată de Cosmin Dragomir – jurnalist, și Ștefan Chirițescu – CSO McCann Worldgroup & wine professional lover
Seria de conferințe este susținută de Eisberg – #colouryourlife, TeamFresh Horeca, Pescobar, Carlsberg și La Horincie.
O revoluție în ceea ce privește “Noua ospitalitate românească”, un nou mod de gândire – pentru inovare, identificare de noi produse, servicii și proiecte pentru turism, industria alimentară și HoReCa din România – acesta este scopul forumului permanent de dezbateri și discuții “Gastronomia – cu bune, cu rele”, lansat în septembrie 2024 de platforma WeAreRomania / YOU ARE WELCOME! Platforma de gândire și de acțiune pentru promovarea României WeAreRomania / YOU ARE WELCOME a fost fondată în 2024 printr-un proiect al Asociației “Curaj Înainte” cu scopul de a cataliza dezvoltarea imaginii și ofertei turistice a României pornind de la specificul culinar influențat istoric de intersecția a trei mari imperii și a numeroase grupuri etnice și culturale.
Leave a comment