In zilele de 10 si 11 Iunie Kooperativa 2.0 merge in vizita la fabrica Holcim din Campulung Muscel. Pentru doua zile vor avea o functie de conducere pentru a experimenta in joaca, ca rezultatele vin in urma luarii in brate a unor responsabilitati. Asa s-a cimentat conceptu de Bllogers Ins, unde blogeri isi pun in aplicare, fie si pentru o zi planurile marete.
Daca as fi pentru o zi parte a conducerii Holcim as alege sa fiu Brand Manager. Cum as contribui eu la o mai buna conturare a imaginii Holcim Romania, si ce cred eu ca ar trebuie adaugat la actuala strategie:
1) Ziua portilor deschise Holcim, dar pentru oamenii care au nevoie de produse, constructori, antreprenori, oameni interesati sa isi construiasca o casa. Cu cat o companie este mai deschisa, increderea consumatorului final in produsele si serviciile pe care le furnizeaza creste
2)Holcim are nevoie de o mascota; pentru ca parintii vin mai intotdeauna cu aia mici si neastamparati, iar brandul Holcim vrand nevrand poate fi un brand pentru familisti, treaba faceti poza cu maimuta ar putea da rezultate, si cota de incredere in companie sa creasca exponential.
3) Photo-corner. Pentru ca amintirile conteaza, si sentimentele vand (suna comercial, dar asa este), cumpararm mai des trairi, si nu obiecte, un print cu familia si mascota Holcim ar putea fi decisiva in urmatoarea alegere a materialelor de constructii.
4) Bonificatiile. Reducerile, disocunturile te fac sa scoti bani din buzunar. Asa ca o campanie de reduceri pentru detinatorii unor start-up-uri (hoteluri, pensiuni) sau constructii personale cu titlul: Punem o piatra de temelie pentru fericirea ta alaturi de un voucher de reducere va atrage cu siguranta cumparatori.
Daca ai fi pentru o zi parte a echipei de conducere Holcim Romania ce post ai dori sa ocupi, si ce ai schimba?
Leave a comment